
Լուսանկարը` BBC-ի կայքից
Մեծ Բրիտանիայում անցկացված հերթական հետազոտությունը ցույց է տվել, որ ուսումնական դժվարություններ ունեցող աշակերտներն ավելի հաճախ են բախվում սմարթֆոններով վտանգավոր բովանդակության։ Էական են ինքնավնասման և սննդակարգի խանգարումների մասին նյութերը։
Համալսարանական հետազոտողներն, ըստ BBC-ի, նշել են, որ ամենաթունավոր ազդեցությունն ունեն խմբային չաթերը։ Հարցվածների 10-25%-ը պատմել է բացասական փորձառությունների մասին՝ սկսած համադասարանցիների վեճերից մինչև անօրինական կամ վնասակար բովանդակության հետ շփում։
Բացահայտվել է նաև ծնողների և երեխաների ընկալումների տարբերություն․ ծնողները թերագնահատում են վտանգավոր բովանդակությանը բախվելու ռիսկերը։
Սմարթֆոնների սահմանափակումների հարցում ծնողների և ուսուցիչների զգալի մասը կողմ է խիստ կանոններին, մինչդեռ աշակերտների միայն փոքր մասն է համաձայն։

























































