
Լուսանկարը պատրաստել է Աննա Գրիգորյանը
Դասը գրավիչ դարձնելը թերևս ուսուցչի ամենակարևոր խնդիրն է բոլոր ժամանակների համար։ Հետաքրքիր ուղիներ է հուշել Ինտրան։ Նա առաջարկել է երեխաներին ցույց տալ հետաքրքիր պատկերներ, ցույց տալ գիտելիքին հասնելու հետաքրքիր ճանապարհորդություն։
«Տղաքը պէտք է ճամբորդեն, մօտերէն սկսեալ հետզհտէ աւելի հեռուները. եւ իրենց պտըտած տեղերուն հարեւանցի քարտէսները գծել սովրին։ Հարկ չկայ ըսելու որ անպատճառ պէտք չէ պտոյտները յատկացնել միայն այս կամ ա՛յն ուսման. մէկը կրնայ պատրուակ ըլլալ լոկ, եւ աշակերտներուն մտազբաղումը մասնաւորապէս իւրագրաւել։ Արդէն բացորոշապէս ըսինք թէ ո՛րքան կը զգուշանանք նիւթերը անջատելէ»։
«Մեծ խուզարկուներու կեանքէն հետաքրքրական դիպուածներ պէտք է կարդացուին կամ պատմուին տղոց, գրքէն անջատ կերպով. նոյնպէս զանազան ուղեւորներու տեղեկատուութիւններէն էջեր պէտք է կարդալ կամ պատմել. ճամբորդութեան ձեւերու եւ պայմաններու վրայ պէտք է տեղեկութիւններ տալ. արդի թէ նախկին։ Պէտք է պատկերներ տեսնեն տղաք բնական մեծ տեսարաններու, քաղաքներու, փոթորիկներու, տարազներու, կամուրջներու, նշանաւոր շէնքերու եւլն»։
ԻՆՏՐԱ
«Նախակրթութեան սխալները» աշխատություն
1902 թ.






















































