Լիլիթ Ավագյան

ՄՀԿ համահիմնադիր / ծրագրերի տնօրեն/ուսուցիչ  

Կրթությունն ինձ համար կյանքի ամենահետաքրքիր ու զարմանահրաշ ճանապարհորդությունն է` լեցուն նոր գաղափարներով և անսահման հնարավորություններով։ Կրթության ոլորտում իմ երկարամյա ճանապարհը, որը սկսվել է հայրենիքում և շարունակվում է արտերկրում, ինչպես նաև տարբեր մշակույթներում իմ ուսուցչական փորձառությունը, ինձ սովորեցրել են, որ կրթության գլխավոր առաքելությունն է ստեղծել միջավայր, որտեղ յուրաքանչյուր ոք կարող է բացահայտել և զարգացնել իր ամբողջական ներուժը:

Որպես «Մեդիան հանուն Կրթության» ՀԿ ծրագրերի տնօրեն՝ իմ նպատակն է մշակել նախաձեռնություններ, որոնց միջոցով հնարավոր է ոչ միայն խթանել կրթական միջավայրի որակի բարելավումը, այլև նպաստել պետության ընդհանուր առաջընթացին։

Լիլիթ Ավագյան

Կենցաղավարության ուսուցում

Արժեքահեն կրթություն, Կրթություն
Կենցաղավարության ուսուցում | «Մեդիան հանուն կրթության» ՀԿ
Հայաստանում հանրակրթության պետական նոր չափորոշիչը առանցքային է համարում արժեքահեն կրթությունը։ Դա ենթադրում է, որ գիտելիքի փոխանցումը պետք է զուգորդել արժեհամակարգի…

Պիեռ Բուրդյո. Կրթությունը՝ սիմվոլիկ բռնություն

Կրթություն, Կրթությունն աշխարհում
Պիեռ Բուրդյո. Կրթությունը՝ սիմվոլիկ բռնություն | «Մեդիան հանուն կրթության» ՀԿ
Կրթական ինստիտուտները գործում են ոչ թե պարզապես որպես գիտելիքի տարածողներ, այլև որպես իշխանության պահպանման գործիքներ։ Այս համոզմունքի հեղինակը Ֆրանսիացի սոցիոլոգ…

Էսսեի ծագումն ու զարգացումը

Կրթություն և որակ, Քննական էսսե
Էսսեի ծագումն ու զարգացումը | «Մեդիան հանուն կրթության» ՀԿ
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարությունը պատասխանել է «Մեդիան հանուն կրթության» ՀԿ հարցերին՝ կապված Տավուշի դպրոցներում սովորող 9-րդ դասարանցիների՝ որպես ավարտական քննություն գրած…

Ուսումնառության բնական ընթացքի խաթարում

Առանց սմարթֆոն, Կրթություն, Հոդվածներ
Ուսումնառության բնական ընթացքի խաթարում
Աշակերտը պետք է հեռախոսով կամ պլանշետով սկանավորի կոդը, որպեսզի լսի և տեսնի, թե ով է ստեղծել հայկական գրերը։ Այս մոտեցումը,…

Ֆրանսիական ժողովրդավարությունը սկսվում է դպրոցից

Հրապարակումներ
Ֆրանսիական ժողովրդավարությունը սկսվում է դպրոցից
Ֆրանսիայում քաղաքացիական կրթությունը սկսվում է ամենափոքր տարիքից, իսկ բանավեճը դառնում է հիմնական մեթոդ։ Դպրոցում աշակերտը սովորում է ոչ միայն արտահայտվել,…

Փիլիսոփայությունը` Գերմանիայի դպրոցներում

Փող և որակ
Փիլիսոփայությունը Գերմանիայի դպրոցներում
Գերմանական դպրոցներում փիլիսոփայության ուսուցումը չի սահմանափակվում դասական հեղինակների ուսումնասիրությամբ: Որպեսզի առարկան լինի արդիական և հետաքրքիր, դասավանդման մեջ ներառվում են ժամանակակից…

Էսսեն՝ Հայաստանում և ԵՄ երկրներում

Փող և որակ, Քննական էսսե
Էսսեն՝ Հայաստանում և ԵՄ երկրներում
Գրավոր խոսքը սովորելու գործընթաց է, որը, բնական է, որ անցնի «սխալների» միջով։ Իսկ եթե համակարգը պահանջում է միանգամից «ճիշտ» արդյունք,…

Սխալվելու մշակույթը՝ կրթության միջավայրում

Փող և որակ
Սխալվելու մշակույթը կրթության մեջ
Սխալվելու մշակույթը խթանում է այնպիսի կրթություն, որտեղ քննադատական մտածողությունը սնվում է սխալներից, ոչ թե ավարտվում դրանցով։ Լիլիթ Ավագյանի հոդվածը՝ ֆիննական…
Fill out this field
Please enter a valid email address.
Fill out this field

«Մեդիան հանուն կրթության» ՀԿ