
Լուսանկարը՝ ՄՀԿ-ի
Հայաստանում հանրակրթության պետական նոր չափորոշիչը առանցքային է համարում արժեքահեն կրթությունը։ Դա ենթադրում է, որ գիտելիքի փոխանցումը պետք է զուգորդել արժեհամակարգի ձևավորմամբ։ Ընդհանրապես արժեհամակարգը ձևավորվում է ոչ թե գաղափարաբանական հասկացություններով, այլ միջավայրային վարքագծով։ Շվեդական դպրոցի օրինակով փորձենք հասկանալ՝ ինչպես է իրականացվում արժեքահեն կրթությունը այլ երկրներում։
7-րդ դասարանի Կենցաղագիտություն (Hemkunskap) առարկայի ուսուցչի նամակը ծնողներին։
Թեմա՝ Տնային գործեր
Տնային աշխատանք, ժամկետ՝ հինգշաբթի՝ նոյեմբերի 13
Այսօր մենք խոսեցինք կենցաղավարական որոշ աշխատանքներից։ Սովորողներն ունեն երկու շաբաթ ստորև նշված աշխատանքները կատարելու համար։ Պարտադիր չէ այդ աշխատանքները կատարել միանգամից կամ միաժամանակ․ նրանք կարող են դա անել հաջորդաբար։ Դուք պետք է նշեք, թե որ առաջադրանքներն են նրանք կատարել։ Կարող եք մեկնաբանություն գրել աշխատանքի կատարման վերաբերյալ՝ նշելով նաև, թե հատկապես ինչը պետք է բարելավեն։
Հուսով եմ՝ կվայելեք նրանց օգնությունը տնային գործերում, և ձեզ հաճույք կպատճառի այն, թե ինչքան շատ բան կարող են նրանք անել ինքնուրույն։
Խոհանոց

Լուսանկարը՝ ՄՀԿ-ի
Սենյակ

Լուսանկարը՝ ՄՀԿ-ի
Մեկնաբանություն
Ծնողի անուն, ազգանուն,
Ամսաթիվ՝
ստորագրություն,
«Արժեքահեն կրթություն» խորագրով շարքը վարում են
Լիլիթ Ավագյանը և Նելլի Հայրապետյանը։
Հ․Գ․ Հաջորդիվ կներկայացնենք նաև այլ օրինակներ, թե ինչպես են շվեդական դպրոցում ձևավորում արժեհամակարգ։























































