Հայերը երաժշտությունը գրառելու առնվազն 2 համակարգ են ունեցել` խազեր ու Լիմոնջյան համակարգ։
Վերջինս ստեղծելու անհրաժեշտությունը շատ ակնառու է դարձել 19-րդ դարում, երբ խազերը կարդալու բանալիները կորել էին։
Եվրոպական նոտագրական համակարգն էլ չէր բավարարում հայկական երաժշտությունը գրառելու համար։
Ինչպե՞ս, ինչո՞ւ և ովքե՞ր ստեղծեցին Լիմոնջյան կոչված համակարգը, ի՞նչ տարբերություններ ու աղերսներ ունի խազերի հետ և ինչո՞ւ է անհրաժեշտ այն պահպանել։
Այս հարցերը «Ինքնության» տաղավարում քննարկում ենք ՀՀ ԳԱԱ արվեստի ինստիտուտի ավագ գիտաշխատող, ա.գ.թ. Կոնսերվատորիայի դոցենտ Անահիտ Բաղդասարյանի հետ
«Մեդիա հանուն կրթության» ՀԿ-ն Ձեզ հրավիրում է միանալու մեդիայի միջոցով կրթության ոլորտի փոփոխություններին նպաստելու առաքելությանը։
Մեր նպատակն է ապրել մեր նախահայրերի ժառանգած այնպիսի երկրում, որտեղ յուրաքանչյուր անհատի հասանելի կլինի որակյալ կրթությունը և անհատի ողջ ներուժը հանուն պետության ներդնելու հնարավորությունը:
Ձեր աջակցությունն ու ներգրավվածությունն անչափ կարևոր է էական փոփոխությունների հարցում:
«Մեդիա հանուն կրթության» ՀԿ ծրագրերին Ֆինանսապես աջակցելու համար խնդրում ենք լրացնել բոլոր դաշտերը։
Շնորհակալություն!
Նոր մեկնաբանություն