Լուսանկարը՝ Associated Press-ի
Մասաչուսեթսի աշակերտների մի խումբ ընտանիքներ դատական հայց են ներկայացրել դպրոցներում կիրառվող ընթերցանության ուսուցման մեթոդների դեմ, որոնք, ըստ հայցվորների, բառի փոխարեն գերադասում են պատկերն ու անտեսում են գենետիկայի միջոցով կարդալու հմտությունների զարգացումը։ Գրում է Associated Press լրատվական գործակալությունը։
Ընթերցանության վիճարկվող մոտեցումը, որը հենվում է նկարների և համատեքստի հիմքով բառերը գուշակելու վրա, լայն քննադատության է արժանացել, ըստ հայցվորների, պակաս արդյունավետ լինելու պատճառով։
Աշխարհում ընդլայնվող միտումն ընդունելի են համարում այս գործով դատարանում պատասխանող կողմ հանդիսանալու փաստի առաջ կանգնած Լյուսի Քոլքինսը, որը Կոլումբիայի համալսարանի Teachers College-ի դասախոս է և հայտնի է իր «հավասարակշռված գրագիտության» մոտեցմամբ։
Նոր մեկնաբանություն