Ծնողներից շատերն են փորձում տարբեր միջոցներ գտնել երեխաներին պարտադրվող դասերը սովորեցնելու համար։ Ստիպելու բոլոր փորձերն ապարդյուն են, եթե չկա գրագետ մոտեցում։
Թե ինչպիսի մոտեցում է պետք ցուցաբերել դաս սովորելու հարցում ծնողներին գոհացնող արդյունք չցուցաբերող երեխաների նկատմամբ, պարզել է ՄՀԿ համահիմնադիր, լրագրող Լիլիթ Հարությունյանը։ Նա այս հարցն ուղղել է ՄՀԿ համահիմնադիր, հատուկ մանկավարժ, լոգոպեդ Սուսաննա Դավթյանին։
Նոր մեկնաբանություն