
Լուսանկարը` University of Eastern Finland-ի էջից
Ֆինլանդիայի կրթության և մշակույթի նախարար Անդերս Ադլերհրեստը հանդես է եկել Լոնդոնի Համալսարանի (UCL) «Global Prosperity» ինստիտուտում՝ ներկայացնելով Ֆինլանդիայի կրթության զարգացման ռազմավարական ուղղությունները` մինչև 2045 թվականը։
Նախարարը շեշտել է, որ արագ փոփոխվող տեխնոլոգիական իրականության պայմաններում կրթության նպատակը պետք է դուրս գա միայն գիտելիքի փոխանցման սահմաններից։ Նրա խոսքով ապագայի դպրոցը պետք է նախևառաջ ձևավորի այնպիսի հմտություններ, որոնք երբեք չեն ավտոմատացվի․ էմպատիա, քննադատական մտածողություն, ստեղծագործություն, հանրային մասնակցություն և բարոյական պատասխանատվություն։
Արհեստական բանականությունը (ԱԲ) Ֆինլանդիան դիտարկում է ոչ միայն որպես գործիք, այլ որպես հնարավորություն՝ կրթական հավասարություն ստեղծելու համար։ Ըստ Ադլերհրեստի՝ տեխնոլոգիաները կարող են ծառայել որպես հզոր միջոց աշակերտների միջև եղած սոցիալական և հնարավորությունների տարբերությունները հաղթահարելու համար։
Նախարարը նաև վերստին ընդգծեց ֆիննական կրթական ավանդույթի առանցքային գաղափարներից մեկը՝ sivistys-ը, որը կրթությունը դիտարկում է որպես քաղաքակրթական արժեք․ այն միավորում է ինտելեկտուալ զարգացումը, բարոյական ինքնաճանաչումը և ակտիվ քաղաքացի լինելը։
Այս տեսլականը վկայում է այն մասին, որ Ֆինլանդիան կրթությունը համարում է ոչ միայն ազգային գերակայություն, այլև հասարակության զարգացման համապարփակ և մարդակենտրոն միջոց։
Նոր մեկնաբանություն