Լուսանկարը՝ ՄՀԿ-ի
Նոր Հարավային Ուելսի (Ավստրալիա) արվեստի և երաժշտության կրթության ու ուսուցման հարցերով համատեղ հանձնաժողովի զեկույցը փաստում է, որ ստեղծարար արվեստները թերագնահատված են կրթական համակարգում: Այս իրավիճակն, ըստ զեկույցի, ազդում է բնագիտական առարկաների յուրացմանը։
Չնայած ստեղծարար ոլորտներում առկա հմտությունների պակասին, կառավարական նախաձեռնություններն ու հասարակական վերաբերմունքը էլ ավելի են նվազեցնում արվեստի կրթության դերը: Նշում են զեկույցի հեղինակները։
Զեկույցում առաջարկվում է զարգացնել դպրոցների և արվեստի տարածմամբ զբաղվող կազմակերպությունների համագործակցությունը, ուսուցիչների կրթական ծրագրերում ներառել պարտադիր արվեստի դասընթացներ և ստեղծել երաժշտական կրթության ծրագիր: Կոչ է արվում նաև ավելացնել ֆինանսավորումը մարզային կոնսերվատորիաների համար:
Զեկույցի հեղինակները կառավարության պաշտոնական արձագանքը ակնկալում են մարտին:
Նոր մեկնաբանություն