
Լուսանկարը՝ Չիկագոյի համալսարանի կայքից
Չիկագոյի համալսարանի պրոֆեսոր Ջոսլին Լեյցինգերը բացահայտել է, որ իր 180 ուսանողների կեսն անբարեխիղճ է օգտագործել ChatGPT՝ էսսե գրելու համար: Պրոֆեսորը հանձնարարել է գրել էսսե անձնային խտրականության դեպքերի թեմայով։ Պարզվել է, որ էսսեների կեսից ավելիի հերոսը նույն Սելլին է։
Այս պատմության հիմքով պրոֆեսորը հայտարարել է, որ ChatGPT-ից կախում ունեցող ուսանողները սովորում են շատ ավելի քիչ։
Պրոֆեսոր Ջոսլին Լեյցիները ընդգծել է, որ արհեստական բանականությունը բթացնում է այնքան, որ մտածելու փոխարեն պարզապես կրկնում են մեխանիկորեն գրվածը։
Ըստ փորձագետների՝ ChatGPT-ն կարող է օգտակար լինել գաղափարներ ստանալու կամ ձևակերպման որոշակի փուլերում, սակայն այն երբեք չի կարող փոխարինել մտածելու գործընթացին։ Գրավոր աշխատանքները միայն արդյունք չեն, այլ նաև՝ մտքի վարժություն, որի ժամանակ ուսանողը հասկանում է թեման, կառուցում է իր տեսակետը և խորացնում լեզվական կարողությունները։
Նոր մեկնաբանություն