
Լուսանկարը` BBC-ի էջից
Անգլիայի Էքսետերի համալսարանի մանկական հոգեբանության պրոֆեսոր Հելեն Դոդը կոչ է անում վերանայել դպրոցական համազգեստների կանոնակարգերը՝ երեխաների բարեկեցությունն ու զարգացումը ապահովելու նպատակով։
Պրոֆեսոր Դոդը նշում է, որ ավանդական համազգեստները, հատկապես աղջիկների համար, սահմանափակում են ֆիզիկական ակտիվությունը։ Նա առաջարկում է անցում կատարել սպորտային ոճի համազգեստների, որոնք ապահովում են հարմարավետություն և շարժման ազատությունը։
«Մենք բողոքում ենք, որ երեխաները բավարար չափով ակտիվ չեն, բայց նրանց հագցնում ենք հագուստ, որը դժվարացնում է վազելը, մագլցելը կամ խաղալը», — ասել է նա։
Հետազոտությունները ցույց են տալիս, որ համազգեստները շատ փոքր ազդեցություն ունեն ակադեմիական առաջադիմության վրա, իսկ խիստ համազգեստային կանոնները կարող են բացասաբար ազդել ուսուցիչ-աշակերտ հարաբերությունների վրա։
«Active Uniform Alliance»-ի հարցման համաձայն՝ ծնողների 77%-ը և ուսուցիչների 67%-ը աջակցում են ֆիզիկական ակտիվությունը հնարավոր դարձնող համազգեստների ներդրմանը։
Պրոֆեսոր Դոդը ընդգծել է, որ համազգեստների փոփոխությունը կարող է նպաստել երեխաների առողջությանն ու զարգացմանը՝ չվնասելով դպրոցի կարգապահությունը։
Նոր մեկնաբանություն