
Լուսանկարը` UNESCO-ի կայքից
Թվային միջավայրի վաղ և չափից շատ ազդեցությունը ռիսկեր է առաջացնում։ Նշել է Տնտեսական համագործակցության և զարգացման կազմակերպությունը (ՏՀԶԿ)՝ «Ինչպե՞ս է ապրում երեխան թվային դարաշրջանում» զեկույցում:
ՏՀԶԿ-ն նշել է, որ թվային դարաշրջանում, երբ մի շարք երկրներում 15 տարեկան դեռահասների 98%-ն ունի սմարթֆոն, երեխաներն օգտվում են սովորելու, զվարճանալու և հասակակիցների հետ կապ հաստատելու աննախադեպ հնարավորություններից։
Ըստ զեկույցի, երեխաների թվային կյանքի խնդիրներին արձագանքելու համար անհրաժեշտ է համալիր մոտեցում՝ ներառյալ ապացույցների վրա հիմնված հանրային քաղաքականություններ, թվային հարթակների անվտանգային գործառույթներ, ինչպես նաև հստակ ուղղորդում ու աջակցություն մանկավարժներին և խնամակալներին։
Զեկույցում հրապարակվել են թվային տեխնոլոգիաների օգտագործման, սոցիալական փոխգործակցության, բացասական փորձառությունների և ռիսկերի հետ կապված 45 միջազգային համադրելի ցուցանիշներ։
ՏՀԶԿ երկրների 15-ամյա աշակերտների 51%-ը նշել է, որ հեշտությամբ կարող է կարգավորել իր թվային սարքերի գաղտնիության պարամետրերը, սակայն 27.6%-ը ընդունել է, որ սոցիալական ցանցերում տարածել է կեղծ տեղեկատվություն, իսկ 17%-ը անհանգստություն կամ լարվածություն է զգում՝ առանց իր սարքի։
«Շատ կարևոր է, որ բոլոր շահակից կողմերը համատեղ աշխատեն՝ երեխաներին պաշտպանելու և աջակցելու համար, քանի որ նրանք կողմնորոշվում են թվային աշխարհում։ Միևնույն ժամանակ պետք է հաշվի առնել նաև երեխաների՝ ինտերնետից դուրս իրականությունը», — հայտարարել է ՏՀԶԿ-ի գլխավոր քարտուղար Մաթիաս Կորմանը։
ՏՀԶԿ-ի գլխավոր քարտուղարը կոչ է արել ամրապնդել կանոնակարգման և քաղաքական գործիքները, երեխաների թվային գրագիտության ու հմտությունների զարգացումը, ծնողներին ուղղված հստակ ուղեցույցների տրամադրումը, երեխաների թվային վարքագծի և դրա ազդեցությունների վերաբերյալ ապացույցների բազայի ընդլայնումը:
Նոր մեկնաբանություն