
Լուսանկարը՝ ՄՀԿ -ի
«Երեխաների հասանելիությունը հեռախոսներին ու համացանցին վտանգավոր է, քանի որ նրանք հավատում են այն ամենին, ինչ տեսնում են։ Դեռ չունեն այդ կարողությունները, որ տարբերակեն կեղծիքն իրականությունից»։
Մեդիագրագիտության շաբաթի շրջանակներում կազմակերպված «Գաղափարներ, որ հիմա են պետք» ուսուցչական ֆորումի ժամանակ այս միտքն ընդգծեց Եվրոպական հանձնաժողովի ծրագրերով մեդիագրագիտության դասընթացավար Արմինաս Վարանաուսկասը։
Ըստ փորձագետի, արհեստական բանականության զարգացմանը զուգահեռ ահագնանում են երեխաների հետ կապված վտանգները։
«Կարևոր է այդ մասին աշակերտների մեջ զգուշավորություն սերմանող թեմաներով խոսելը։ Ընդ որում, ոչ թե պիտի ասենք՝ մի շփվեք, այլ պետք է ասել, որ եթե ինչ-որ կասկածելի բաներ կան, օրինակ, ծնողներից բանկային քարտեր խնդրելը, սեռական ոտնձգությունները, պետք է իմանաք, որ կան նման տարածված խաբեություններ»։
Փորձագետն անդրադարձավ մեդիագրագիտության ինտեգրմանը, խաղի միջոցով գիտելիք տալուն, նոր գործիքների կիրառմանը և մեթոդաբանությանը։
Նոր մեկնաբանություն