Լուսանկարը՝ OFCOM-ի
Թեև ծնողների մեծ մասն ուրախ է, որ երեխաները կարող են օգտվել օնլայն հարթակներից նաև կրթություն ստանալու նպատակով, բրիտանացի փորձագետները պարզել են, որ երեխաները գերակշիռ ժամանակը տրամադրում են մինչև 10 վայրկյանանոց տեսանյութեր դիտելուն՝ հրաժարվելով հեռուստատեսային հաղորդումներից։
Ծնողների 30 տոկոսն ասել է, որ իր 5-7 տարեկան երեխային թույլ է տալիս գրանցվել սոցիալական հարթակներում։ Նշված է OFCOM-Ի հարցման ամփոփման մեջ։
Նոր մեկնաբանություն