
Լուսանկարը՝ ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի կայքից
Ըստ ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի և «Կրթության 2030»-ի ուսուցիչների միջազգային աշխատանքային խմբի «Ուսուցիչների գլոբալ զեկույցի»՝ Լատինական Ամերիկային և Կարիբյան տարածաշրջանին անհրաժեշտ է հավելյալ 3.2 միլիոն ուսուցիչ:
Ուսուցիչների պակասը դարձել է լուրջ մարտահրավեր՝ կրթական համակարգերի համար, և աշխարհում որակյալ ու հավասար կրթություն ապահովելու համար պահանջվում է ավելի քան 40 միլիոն նոր ուսուցիչ:
2025 թվականի ապրիլի 4-ին, ուրբաթ օրը ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի Սանտյագոյի տարածաշրջանային գրասենյակը և Միավորված ազգերի կազմակերպության համակարգման գրասենյակը Լատինական Ամերիկայի և Կարիբյան տարածաշրջանի համար նախատեսում են քննարկել «Ուսուցիչները՝ կայուն զարգացման առանցքային դերակատարներ» թեման:
«Ուսուցիչները կրթական համակարգի հիմքն են, և առանց նրանց անհնար է միլիոնավոր երեխաների և երիտասարդների համար երաշխավորել ուսման իրավունքը: Լատինական Ամերիկայում և Կարիբյան տարածաշրջանում ուսուցիչների պակասը հրատապ մարտահրավեր է, որը պահանջում է կոնկրետ և համակարգված արձագանքներ: Այս հանդիպման միջոցով մենք նպատակ ունենք մոբիլիզացնել իշխանություններին և կրթական համայնքին՝ ուժեղացնելու ուսուցչի մասնագիտությունը և ապահովելու դրա առանցքային դերը կայուն ապագայի կառուցման գործում», — ընդգծել է ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի Սանտյագոյի տարածաշրջանային գրասենյակի տնօրեն Էսթեր Քույշ Լարոշը:
Նոր մեկնաբանություն