
Լուսանկարը՝ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության կայքից
Ինտեգրված էսսեի՝ որպես 9-րդ դասարանում ավարտական քննության ներդրումը շարունակում է բուռն քննարկումների տեղիք տալ հայոց պատմություն և գրականություն առարկաների ուսուցիչների շրջանում։
«Մեդիան հանուն կրթության» ՀԿ-ն հարցում է անցկացրել ուսուցիչների շրջանում՝ խնդրի առնչությամբ նրանց տեսակետը պարզելու համար։
Հոկտեմբերի 29-ից մինչև նոյեմբերի 15-ը ներառյալ հարցմանը մասնակցել է 58 ուսուցիչ։ Ստորև ներկայացնում ենք պատասխանների համակարգված պատկերը։
Հարց 1․ Ձեր կարծիքը 2025-2026 ուսումնական տարում գրականություն և հայոց պատմություն առարկաներից ավարտական քննական ինտեգրված էսսեի վերաբերյալ։
Հարցադրումների «այլ» տարբերակների պարզաբանումները ստորև մեջբերված են նույնությամբ։
Հարց 2․ Բավարա՞ր է արդյոք ԿԶՆԱԿ-ի աջակցությունը սովորողներին էսսեի քննությանը նախապատրաստելու համար։
Ստորև՝ այլ պատասխանը նախընտրած ուսուցիչների մեկնաբանությունները․
Հարց 3․ Պատրա՞ստ են արդյոք 9-րդ դասարանի սովորողները ինտեգրված քննական էսսե գրելուն։
Հարց 4․ Խնդիրներ տեսնո՞ւմ եք էսսեն՝ որպես քննական ձևաչափ ներդնելու հետ կապված։
Առաջարկվել է մեկնաբանել պատասխանը։
«Այո» պատասխանների մեկնաբանությունները խմբավորել ենք՝ ըստ մատնանշված խնդիրների։
Պատրաստվածության ցածր մակարդակ
Ընթերցանության ցածր մակարդակ
Տարիքային մտածողությանը հակասող պահանջ
Ուսուցիչների պատրաստվածության ոչ բավարար մակարդակ
Ինտեգրելու բարդություն
Մտածողությունը խթանող կրթական միջավայրի բացակայություն
Օբյեկտիվ գնահատման դժվարություն
Գիտելիքի ոչ բավարար ստուգման ձևաչափ
Անհավասար պայմաններ
9-րդ դասարանցիների ինտեգրված քննական էսսե գրելուն պատրաստ լինելու վերաբերյալ բացասական պատասխան տված ուսուցիչների մեկնաբանությունները՝ ստորև
Հարցման արդյունքներն ամփոփեց Նելլի Հայրապետյան
Ուսուցիչ
ՄՀԿ ՀԿ համահիմնադիր




































