Նելլի Հայրապետյան

ՄՀԿ համահիմնադիր / ուսուցիչ / կրթության փորձագետ

Երկարամյա փորձ ունեմ մանկավարժության ոլորտում։ Դասավանդում եմ հայոց լեզու, գրականություն։ Համարում եմ, որ կրթելը պետք է շարունակաբար զուգակցվի ինքնակրթությամբ։ Կրթությունը յուրատեսակ երկխոսություն է ուսուցչի և աշակերտի միջև և օգնում է փոխադարձաբար միմյանց բացահայտելուն։ Հանրակրթության կազմակերպման ներկա միտումները հեռու են իրական կրթության վերաբերյալ իմ և ընկերներիս պատկերացումներից, և ՄՀԿ-ն ստեղծելու գաղափարը ծնվեց կրթության վերաբերյալ մեր բազմաթիվ զրույցների արդյունքում: Ակնկալում եմ, որ կկարողանանք մեր հավակնոտ պատկերացումների գոնե մի մասը կյանքի կոչել:

Կամավոր ատեստավորման աղաղակող խնդիրները

Դասագիրքը՝ կամո՞ւրջ, թե՞ խոչընդոտ

Ցավալիորեն դասագրքերի նորօրյա հեղինակներից քչերն են տեղյակ այս մարդկանց հեղինակած դասագրքերի հայեցակարգերին, այն է՝ ամենաբարդ բաների մասին խոսել ամենապարզ լեզվով։…

Սովորել սովորել

Սովորել սովորել
Արդյունավետ ուսումնառության, ուսման որակի բարձրացման թերևս ամենակարևոր պայմանը ինքնուրույն ուսումնառության խթանումն է։ Որքանով են հանրակրթական դպրոցի ծրագրերն ու մեթոդամանկավարժական մոտեցումները…

Կամավոր ատեստավորում․ խնդիրներ

Կամավոր ատեստավորման աղաղակող խնդիրները
Ուսուցիչների կամավոր ատեստավորման համակարգի ներդրման կառավարության ակնկալիքներն, ըստ պաշտոնական տվյալների համադրության, արդարացել են ընդամենը մեկ երրորդով։ Որո՞նք են պատճառները։ Իր…

3 մրցանակ՝ mediaforedu.am-ին

3 մրցանակ՝ mediaforedu.am-ին
Հաշմանդամություն ունեցողների խնդիրների լուսաբանման համար մրցանակներ ստացան mediaforedu.am-ի ներկայացուցիչներ Նելլի Հայրապետյանը, Լիլիթ Հարությունյանը, Անուշ Մարտիրոսյանը։

Հակասական տրամաբանություն՝ կրթության ոլորտում

Հակասական տրամաբանություն՝ կրթության ոլորտում
2025 թվականի պետբյուջեի նախագծի քննարկման ժամանակ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանի հնչեցրած հայտրարությունների վերաբերյալ «Մեդիան հանուն կրթության» ՀԿ համահիմնադիր ուսուցչի մեկնաբանությունները:

Էսսե՝ դպրոցում

Էսսե՝ դպրոցում
ՀՀ հանրակրթության նոր չափորոշիչը նախատեսում է հումանիտար առարկաներից, մասնավորապես՝ գրականության և պատմության, 9-րդ դասարանում ավարտական քննություններն անցկացնել էսսեի ձևաչափով։

Լուռ մեծամասնության ստվերում

Լուսանկարը՝ «Մեդիան հանուն կրթության» ՀԿ-ի
Դպրոցներում շարունակվող դրամահավաքության վերաբերյալ «Մեդիան հանուն կրթության» ՀԿ-ի հարցմանն ի պատասխան՝ պարզվում է, որ Կրթության տեսչական մարմինը 2022-23 ուստարվա ընթացքում…

Հանդիպումներ՝ արցախցի երեխաների հետ

«Մեդիան հանուն կրթության» ՀԿ համահիմնադիր, ուսուցիչ Նելլի Հայրապետյանի ամփոփումը՝ Նոր Հաճնում արցախցի երեխաների ու նրանց նոր ընկերների հետ ստեղծագործ շփումների…

Հայերենի ցածր մակարդակի արմատը

Հայերենի ցածր մակարդակի արմատը - լուսաբանում է «Մեդիան հանուն կրթության» հկ-ն
2024-2025 ուսումնական տարվա ԲՈՒՀ-երի ընդունելության միասնական քննությունների առաջին փուլի արդյունքներով՝ «Հայոց լեզու և հայ գրականություն» առարկայի քննությանը․․․
Fill out this field
Please enter a valid email address.
Fill out this field