Կարո՞ղ ենք արդյոք վերաիմաստավորել դպրոցը` մի կողմ դնելով այն սահմանափակ պատկերացումը, որ առաջնային խնդիրը սահմանափակվում է ակադեմիական նվազ ձեռքբերումներով: Ինչի՞ նման կլիներ դպրոցը, եթե այն փոխարենը կարողանար ընդգծել երեխայի ամբողջական զարգացումը։ Որքանո՞վ առողջությունը կդառնար հիմնարար 21-րդ կարողություն, որը բոլոր երեխաները պետք է սովորեն դպրոցում։ Սրանք հարցեր են, որոնք հնչել են «Ավստրալիական դպրոցների վերաստեղծում՝ յուրաքանչյուր երեխայի ավելի լավ բարեկեցության, առողջության և ուսուցման համար» քննարկման ժամանակ։
14.05.2023
Պասի Սալբերգ
Կրթության ֆինն փորձագետ, Մելբորնի և Հարվարդի համալսարանների պրոֆեսոր, «Ֆիննական դասեր» աշխատության հեղինակ
Նոր մեկնաբանություն