Լուսանկարը՝ BBC-ի
Մեծ Բրիտանիայում աշակերտների կարդալ-գրելու, նաև մաթեմատիկական կարողությունները զարգացել են 61 տոկոսով, բայց դեռ չեն հասել նախակորոնավիրուսային ժամանակաշրջանի մակարդակին։ Գրում է BBC-ն՝ վկայակոչելով վերջին հարցման տվյալները։
Ըստ հետազոտության, այս տվյալները գրանցվել են աշակերտների 60 %-ի մոտ։
Բրիտանական կառավարությունը նշել է, որ սպասված արդյունքն ապահովված է։ Նախորդ կառավարությունը խնդիր էր դրել մինչև 2030 թվականն այս ցուցանիշները հասցնել 90%-ի։
Նոր մեկնաբանություն