
Լուսանկարը՝ UNESCO-ի կայքից
UNESCO-ն ամփոփել է Կիպրոսում ԵՄ աջակցությամբ փորձարկված ծրագրի արդյունքները։
Ավագ դպրոցում էկրաններից հեռու ամբողջ օրն անցկացնելու արդյունքն աշակերտների սոցիալ-հոգեբանական հմտությունների բարելավումն է։ Աշակերտները, որոնք նախկինում շաբաթվա կեսն անցկացնում էին միայն տանը՝ էկրանների առջև, այժմ ներգրավված են ստեղծագործական միջավայրում:
UNESCO-ն, ամփոփելով ուսուցիչների և ծնողների եզրակացությունները, նշում է, որ այս իրավիճակը նպաստել է նաև ակադեմիական հաջողություններին, տվյալ դեպքում՝ հունարենից և մաթեմատիկայից: Ծրագրի շրջանակներում աշակերտները ստանում են նաև աջակցություն տնային աշխատանքներ կատարելիս։
Ծրագրի փորձնական գործարկումն ապացուցել է, որ աշակերտները էկրաններից հեռու ավելի շատ են ներգրավվում դասերի մեջ և ժամանակ են ունենում իրենց զգացմունքները հասկանալու համար:
Նոր մեկնաբանություն