Միսսուրի նահանգի դպրոցներից մեկի դասացուցակների պատասխանատու Ֆորթ Զամլոթը պնդում է, որ դասերը պետք է այնպես անցկացնել, որ աշակերտներն ակտիվություն պահպանեն ամբողջ դասաժամին։
Դասաժամի նյութի տրամաբանությունը եթե ոչ այդ պահին, ապա անպայման ավելի ուշ ունենում է ազդեցություն՝ գիտելիքի յուրացման վրա։
Թեև ԱՄՆ Միսսուրի նահանգի կրթական ոլորտի համապատասխան պաշտոնյաները կարևոր են համարում «սոցիալական» կրթությունը, դասաացուցակներում ընդգրկված առարկաներից դժվար է կռահել, որ կա նման մոտեցում,- ասել է ուսուցչուհին Edweek-ի փոխանցմամբ։
Մեզ մնում է, որ ուսուցիչներս մեր դասերի ժամանակ կարողանանք այնպես անել, որ հասարակություն մտնող մեր այսօրվա աշակերտները նպաստեն զարգացած պետություն ունենալուն,- ասել է դասացուցակների համակարգողը։
Նոր մեկնաբանություն