Լուսանկարը` AFP-ի
Մեդիագրագիտության առումով առաջատար երկիր հանդիսացող Ֆինլանդիայում երեխաների քննական մտածողությունը զարգացնում են դպրոցում ապատեղեկատվության ու թերի տեղեկատվության վերաբերյալ գիտելիք տալով։ France Press գործակալությունը ընդգծում է, որ երեխաները մեդիագրագետ են դառնում նյութեր գրելով ու տեղեկատվական աղբյուրները ճշտելով, տեքստը մեդիականոններով շարադրելով։
Ֆինլանդիան աշխարհում առաջին երկրներից էր, որը 2013-ից սկսեց մեդիագրագիտության ուղղությամբ ռազմավարություն մշակել։
2019-ին վերամշակվեց ու սահմանվեց համապատասխան մոտեցում միջին ու ավագ դպրոցներում այս առարկայի դասավանդման ուղղությամբ։
Ֆինլանդիայի գրադարաններն ու ՀԿ-ները մեդիագրագիտության ապահովման նկատառումներով երեխաների համար նախաձեռնում են դասընթացներ։
Մեդիագրագիտությունը սոցիալական դիմակայության հիմնական գործիքն է, Ֆինլանդիան այս հարցն ապահովել է վաղուց,- ասել է Ֆինլանդիայի կրթության նախարար Անդերս Ադլերքրեուցը։
41 երկրում կատարված հետազոտությունը ցույց է տալիս, որ մեդիագրագետ են առավել զարգացած կրթություն ունեցող երկրները։
Եվ դա միայն մեդիայի դերը չէ, ըստ Ֆինլանդիայի նախարարի։ Նա ասել է, որ մեդիագրագիտության ապահովման հարցում մեծ դերակատարություն ունեն նաև բիզնեսը, գրադարանները, թանգարանները։
Նոր մեկնաբանություն