Նելլի Հայրապետյան

ՄՀԿ համահիմնադիր / ուսուցիչ / կրթության փորձագետ

Երկարամյա փորձ ունեմ մանկավարժության ոլորտում։ Դասավանդում եմ հայոց լեզու, գրականություն։ Համարում եմ, որ կրթելը պետք է շարունակաբար զուգակցվի ինքնակրթությամբ։ Կրթությունը յուրատեսակ երկխոսություն է ուսուցչի և աշակերտի միջև և օգնում է փոխադարձաբար միմյանց բացահայտելուն։ Հանրակրթության կազմակերպման ներկա միտումները հեռու են իրական կրթության վերաբերյալ իմ և ընկերներիս պատկերացումներից, և ՄՀԿ-ն ստեղծելու գաղափարը ծնվեց կրթության վերաբերյալ մեր բազմաթիվ զրույցների արդյունքում: Ակնկալում եմ, որ կկարողանանք մեր հավակնոտ պատկերացումների գոնե մի մասը կյանքի կոչել:

Կամավոր ատեստավորման աղաղակող խնդիրները

Դպրոց և դպրություն

Լուրեր, Կրթությունը Հայաստանում, Հայկական մանկավարժություն, Մեջբերում
Դպրոց և դպրություն
Հայ մանկավարժությունը, ցավոք, անտեսված է։ Որքան էլ ժամանակակից աշխարհը թելադրի կրթության հայեցակարգեր, ազգային-պետական դպրոցը պետք է կայուն հիմքեր ունենա։ Իսկ…

Ազատ ուսուցիչը՝ որակյալ կրթության երաշխիք

Խմբագրական
Ազատ ուսուցիչը՝ որակյալ կրթության երաշխիք
Համակարգը ձգտում է ստանդարտացման ու կաղապարների, որովհետև հեշտ է վերահսկել, կառավարել, գնահատել մեկ միասնական բովանդակությունը: Այս իրողությունը շեշտելով՝ «Մեդիան հանուն…

Կրթության որակի ապահովման խոչընդոտները

Փոդքաստ, Փող և որակ, Փող և որակ, Քննական էսսե
Կրթության որակի ապահովման խոչընդոտները
Կրթության որակը գնահատելիս հատուկ նշանակություն է ստանում երեխայի ստեղծագործական ազատությունը: «Երեխաներն իրենց բնույթով արդեն իսկ ստեղծագործական են: Մանկավարժությունը խնդիր ունի…

Հանրակրթությունը՝ պարտադիր իրավունք

Փող և որակ
Հանրակրթությունը՝ պարտադիր իրավունք
Սովորողների քանի՞ տոկոսն է մոտիվացված գալիս դպրոց, կամ տարիքային տարբեր խմբերի միջին վիճակագրական դասարանի շրջանակում քանի՞ տոկոսն է փաստացի դժվարանում…

Էսսեն՝ կրթության որակի ցուցիչ

Փող և որակ, Քննական էսսե
Էսսեն՝ կրթության որակի ցուցիչ
«Մեր կրթահամակարգը ինքնամաքրման երկար ճանապարհ ունի անցնելու, որպեսզի հասունանա քննական էսսե գրելու պահանջը։ Կարծում եմ՝ դեռ վաղ է այն քննական…

Կրթության անտեսված հարցեր՝ բյուջեում

Փող և որակ, Քննական էսսե
ՄՀԿ համահիմնադիրների բյուջետային հարցերը
«Մեդիան հանուն կրթության» ՀԿ համահիմնադիրները ապրիլի 7-ին հանրակրթության 2026-2028 թթ. միջնաժամկետ ծախսային ծրագրերի հայտի նախագծի քննարկմանը ուղղեցին իրենց հարցերը՝ ԿԳՄՍ…

5 հայտ հանուն կրթության

Փող և որակ
5 հայտ՝ հանուն կրթության
«Մեդիան հանուն կրթության» ՀԿ-ն ապրիլի 7-ին մասնակցել է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարությում կազմակերպված հանրակրթության, նախադպրոցական և միջին մասնագիտական կրթության ոլորտների 2026-2028…

Դասագիրքը՝ կամո՞ւրջ, թե՞ խոչընդոտ

Փող և որակ
Ցավալիորեն դասագրքերի նորօրյա հեղինակներից քչերն են տեղյակ այս մարդկանց հեղինակած դասագրքերի հայեցակարգերին, այն է՝ ամենաբարդ բաների մասին խոսել ամենապարզ լեզվով։…

Սովորել սովորել

Փող և որակ
Սովորել սովորել
Արդյունավետ ուսումնառության, ուսման որակի բարձրացման թերևս ամենակարևոր պայմանը ինքնուրույն ուսումնառության խթանումն է։ Որքանով են հանրակրթական դպրոցի ծրագրերն ու մեթոդամանկավարժական մոտեցումները…

Երկարօրյայի ներդրումը՝ դպրոցներում

Փող և որակ
Երկարօրյայի ներդրումը՝ դպրոցներում
Երկարօրյա խմբերի ձևավորման ժամկետները ինքնաբերաբար կրճատվել են, իսկ կառավարության որոշումը չի վերանայվել։

Քաղաքացիական կրթությունը՝ Հայաստանում

Փող և որակ, Քննական էսսե
Քաղաքացիական կրթություն
Ապագա քաղաքացի կարող է դաստիարակել միայն ներկայում քաղաքացի ուսուցիչը։

Կամավոր ատեստավորում․ խնդիրներ

Փող և որակ
Կամավոր ատեստավորման աղաղակող խնդիրները
Ուսուցիչների կամավոր ատեստավորման համակարգի ներդրման կառավարության ակնկալիքներն, ըստ պաշտոնական տվյալների համադրության, արդարացել են ընդամենը մեկ երրորդով։ Որո՞նք են պատճառները։ Իր…

Կամավոր ատեստավորում․ ակնկալիք և փաստեր

Փող և որակ
Կամավոր ատեստավորում․ ակնկալիք և փաստ
Աղաղակող տարբերություններ կան ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի՝ 2021 թվականի հունվարի 26-ի հրամանով հաստատված սեփական նախաձեռնությամբ (կամավոր) ատեստավորման համակարգի ներդրման վերաբերյալ կանխատեսումների…

Համառությունը՝ հաջողության երաշխիք

Մեդիայի դերը, Փոդքաստ
Համառությունը՝ հաջողության երաշխիք
Էլեկտրոնային եղանակով ուսուցիչների ատեստավորման տեխնիկական խնդիրը լուծելու փոխարեն ԿԳՄՍ նախարարությունն ու ԿՏԱԿ-ը չեն ընդունում դրա առկայության մասին ուսուցիչների պնդումները։ mediaforedu.am-ին…

Էլեկտրոնային թեստավորման անտեսվող խնդիրը

Փոդքաստ, Փող և որակ, Փող և որակ
Կրթության ծախսերի աճի և կրթության որակի համապատասխանության հարցում էական նշանակություն ունի ատեստավորման որակը: Հատկապես առաջին անգամ էլեկտրոնային եղանակով անկացված ատեստավորման…

Սթրեսը՝ ՀՀ կրթահամակարգի կայուն բաղադրիչ

Կրթություն
Սթրեսը՝ ՀՀ կրթահամակարգի կայուն բաղադրիչ
Ուսուցիչների կամավոր ատեստավորման էլեկտրոնային տարբերակն ի ցույց է դնում կրթության համակարգում սթրեսի կայուն առկայությունը:

3 մրցանակ՝ mediaforedu.am-ին

Լուրեր, Մեդիա, Մեդիայի դերը
3 մրցանակ՝ mediaforedu.am-ին
Հաշմանդամություն ունեցողների խնդիրների լուսաբանման համար մրցանակներ ստացան mediaforedu.am-ի ներկայացուցիչներ Նելլի Հայրապետյանը, Լիլիթ Հարությունյանը, Անուշ Մարտիրոսյանը։

Լեզվամտածողությունը որպես ուղիղ ճանապարհ

Կրթություն, Հոդվածներ
Լեզվամտածողությունը որպես ուղիղ ճանապարհ
Ներառող հասարակության կայացման հարցում էական նշանակություն ունի լեզվամտածողությունը: Շատ լեզուներում կան կոնկրետ արտահայտություններ, որոնք կարող են դառնալ հաշմանդամություն ունեցող անձանց…

Հակասական տրամաբանություն՝ կրթության ոլորտում

Դպրոց, Լուրեր, Կրթությունը Հայաստանում
Հակասական տրամաբանություն՝ կրթության ոլորտում
2025 թվականի պետբյուջեի նախագծի քննարկման ժամանակ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանի հնչեցրած հայտրարությունների վերաբերյալ «Մեդիան հանուն կրթության» ՀԿ համահիմնադիր ուսուցչի մեկնաբանությունները:

Ուսուցիչը կարևոր է

Խմբագրական
Հայաստանում Ուսուցչի օրը նշվում է հոտկտեմբերի 5-ին՝ ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի սահմանած Ուսուցիչների միջազգային օրը։

Էսսե՝ դպրոցում

Խմբագրական, Քննական էսսե
Էսսե՝ դպրոցում
ՀՀ հանրակրթության նոր չափորոշիչը նախատեսում է հումանիտար առարկաներից, մասնավորապես՝ գրականության և պատմության, 9-րդ դասարանում ավարտական քննություններն անցկացնել էսսեի ձևաչափով։

Հետ մնացող աշակերտները՝ խնդիր

Դպրոցի ճամփան, Փոդքաստ
Լույս է տեսել «Հանրակրթական ուսումնական գործընթացում հետ մնացող աշակերտներ. խնդի՞ր, թե՞ օրինաչափություն» վերնագրով գիրքը, որի հեղինակներն են «Մեդիան հանուն կրթության»…

Լուռ մեծամասնության ստվերում

Խմբագրական
Լուսանկարը՝ «Մեդիան հանուն կրթության» ՀԿ-ի
Դպրոցներում շարունակվող դրամահավաքության վերաբերյալ «Մեդիան հանուն կրթության» ՀԿ-ի հարցմանն ի պատասխան՝ պարզվում է, որ Կրթության տեսչական մարմինը 2022-23 ուստարվա ընթացքում…

Արցախից եկած երեխաների սոցիալականացումը

Դպրոցի ճամփան, Զորակ, Փոդքաստ
«Մեդիան հանուն կրթության» ՀԿ ներկայացուցիչներն այս տարվա մարտից 23-ից ամեն շաբաթ Կոտայքի ու Արարատի մարզերի դպրոցներում հանդիպել են ավելի քան…

ԿԳՄՍՆ-ն թիրախային լուծումներ չի գտել

Ճղոպուր
«Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը պետք է ստեղծեր մի հանձնաժողով կամ աշխատանքային խումբ, որ 2023թ․ սեպտեմբերին Արցախից բռնի տեղահանված…

Ստվերների թատրոնը՝ ՄՀԿ աշխատարանում

Կրթություն, Կրթությունը Հայաստանում
Այս ստեղծագործարանի հեղինակը «Մեդիան հանուն կրթության» ՀԿ համահիմնադիր, հայոց լեզվի ու հայ գրականության ուսուցիչ Նելլի Հայրապետյանն է, որը մայիսի 26-ին…

Խոսքի զարգացման խնդիրը

Երեխա, Ուսուցիչ
Գնահատել աշակերտի ինքնագնահատման կարողությունը - լուսաբանում է «Մեդիան հանուն կրթության» հկ-ն
Զրույցի փոխարեն երեխաներին հեռախոսով մեկուսացնելը կամ զբաղեցնելն ազդում է խոսքի զարգացման վրա։

Դրամահավաքը՝ «կրթության» ցուցիչ

Խմբագրական
Լուսանկարը՝ «Մեդիան հանուն կրթության» ՀԿ-ի
Ուրախանալու և հաճելի առիթները տոն դարձնելու ցանկությունը մարդկային է և ընկալելի, սակայն տրամաբանությունը հուշում է, որ տարբեր առիթներով կազմակերպվող տոնական…

Ստեղծագործ քաղաքացու միջավայրը

Խմբագրական, Նոր Հաճն
Ոչ ֆորմալ կրթությունը գալիս է լրացնելու այն բացը, որն առկա է ֆորմալ կրթության բնագավառում, այն է՝ ազատ կամընտրություն, ստեղծագործական միջավայր,…

Հանդիպումներ՝ արցախցի երեխաների հետ

Դպրոց, Երեխա, Կրթությունը Հայաստանում, Հրապարակումներ, Նոր Հաճն
«Մեդիան հանուն կրթության» ՀԿ համահիմնադիր, ուսուցիչ Նելլի Հայրապետյանի ամփոփումը՝ Նոր Հաճնում արցախցի երեխաների ու նրանց նոր ընկերների հետ ստեղծագործ շփումների…

Նոր ՀՊՉ․ կենդանի ուսուցի՞չ, թե՞ chat GPT

Կրթություն, Կրթությունը Հայաստանում
Նոր ՀՊՉ․ կենդանի ուսուցի՞չ, թե՞ chat GPT - լուսաբանում է «Մեդիան հանուն կրթության» հկ-ն
Նոր ՀՊՉ․ կենդանի ուսուցի՞չ, թե՞ chat GPT - լուսաբանում է «Մեդիան հանուն կրթության» հկ-ն
Ի՞նչ է ենթադրում Հանրակրթության պետական նոր չափորոշչի (ՀՊՉ) գնահատման նոր հայեցակարգը՝ կենդանի զգայարաններով ուսուցի՞չ, թե՞ ChatGPT

Հայերենի ցածր մակարդակի արմատը

Դպրոց, Դպրոցի ճամփան, Կրթություն, Կրթությունը Հայաստանում, Ուսուցիչ, Փոդքաստ
Հայերենի ցածր մակարդակի արմատը - լուսաբանում է «Մեդիան հանուն կրթության» հկ-ն
2024-2025 ուսումնական տարվա ԲՈՒՀ-երի ընդունելության միասնական քննությունների առաջին փուլի արդյունքներով՝ «Հայոց լեզու և հայ գրականություն» առարկայի քննությանը․․․

«Ունենք անհեթեթ դասագիրք»

Դպրոց, Դպրոցի ճամփան, Կրթությունը Հայաստանում, Ուսուցիչ, Փոդքաստ
«Ունենք անհեթեթ դասագիրք» - լուսաբանում է «Մեդիան հանուն կրթության» հկ-ն
Լրագրող Անուշ Մարտիրոսյանի հարցերին պատասխանում է ուսուցիչ Նելլի Հայրապետյանը։

Զգույշ․ երեխաներ են

Հոդվածներ
Զգույշ․ երեխաներ են - լուսաբանում է «Մեդիան հանուն կրթության» հկ-ն
Զգույշ․ երեխաներ են - լուսաբանում է «Մեդիան հանուն կրթության» հկ-ն
Չգիտեմ՝ հակաթույնի ինչ չափաբաժին, ով, ինչ հաճախականությամբ պիտի հասցնի ներարկել անչափահասներին…

Կրթության խնդիրների թնջուկը

Դպրոցի ճամփան, Փոդքաստ
Կրթության խնդիրների թնջուկը - Մեդիա հանուն Կրթություն
«Մեդիան հանուն կրթության» ՀԿ-ի փոդքաստների շարքը նվիրված է Հայաստանում կրթության չլուծված խնդիրներին․․․

Նելլի Հայրապետյան. էսսեներ

Հրապարակումներ, Քննական էսսե
Նելլի Հայրապետյան. էսսեներ | «Մեդիան հանուն կրթության» ՀԿ
Եթե հնարավորություն ունենայի ստանալ այն ամենը, ինչ ուզում եմ

Գնահատել աշակերտի ինքնագնահատման կարողությունը

Հոդվածներ
Գնահատել աշակերտի ինքնագնահատման կարողությունը - լուսաբանում է «Մեդիան հանուն կրթության» հկ-ն
«Կրթությունը այն է, ինչ մնում է այն բանից հետո, երբ մոռանում ես այն ամենը, ինչ քեզ սովորեցրել են»: Սկիններ Ր.…

Սովորողի ինքնադիտարկումը

Հետազոտություն, Քննական էսսե
Ժամանակակից աշխարհում կարծես թե այլևս անհերքելի իրողություն է կրթության՝ ինքնին մարտահրավեր լինելը:

ՄՀԿ համահիմնադիրը՝ 3-րդ տարակարգում

Ատեստավորում
ՄՀԿ համահիմնադիրը՝ 3-րդ տարակարգում - լուսաբանում է «Մեդիան հանուն կրթության» հկ-ն
Հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում աշխատող 34 ուսուցչի շնորհվել է որակավորման տարակարգ: Հայտնում է կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը։
Fill out this field
Please enter a valid email address.
Fill out this field