Քեմբրիջի, Ցյուրիխի և Թյուբինգենի համալսարանների հետազոտողների ուսումնասիրությունը ցույց է տվել, որ անապահով աշակերտների համեմատաբար ցածր առաջադիմությունը քիչ կապ ունի այն հանգամանքի հետ, որ նրանք տարբերվում են ֆինանսապես ապահովված հասակակիցներից բնավորությամբ, պահվածքով, մտածելակերպով:
Ամփոփում է բրիտանական «Գարդիանը»։
Հետազոտությունն արվել է միջազգային չափանիշներով 2018-ին հաստատված ծրագրի շրջանակներում, որին մասնակցել է 15-ամյա 240 հազար սովորող՝ 74 երկրից։
Նոր մեկնաբանություն