
Լուսանկարը՝ ՄՀԿ-ի
Ծնողները հաճախ են դժգոհում, որ երեխաները ոչ միայն չեն ցանկանում դաս սովորել, այլև դժվար են կենտրոնանում, հաճախ են հոգեբանական խնդիրներ ունենում դպրոցում:
Այս իրավիճակն առավել ուշագրավ է դպրոցներում բարոյահոգեբանական և կրթական առավել բարենպաստ միջավայրի մասին իրավական ակտի ընդունման ու բյուջետային հատկացումները տարեցտարի ավելացնելու պայմաններում:
Որո՞նք են խնդիրները չլուծելու պատճառները:
Լիլիթ Հարությունյանը զրուցել է ՄՀԿ համահիմնադիր, հատուկ մանկավարժ և լոգոպեդ Սուսաննա Դավթյանի և տնտեսագետ Էլենա Հարությունյանի հետ:
Նոր մեկնաբանություն